Middag

Ikväll skall jag hem till en av mina brorsor och äta middag med honom, hans flickvän, min andra bror och två av mina sysslingar. Det skall bli kul har inte pratat ordentligt med mina sysslingar sedan vi var små. Då spenderade vi alla somrarna uppe i Hudiksvall där min farfar kommer ifrån. Där brukade vi leka med varandra under somrarna. Inom släkten hade vi tre hus på rad vid sjön Dellen, det var underbart där uppe och jag saknar det än idag. När min farfar blev dålig var vi tvungna att sälja vårat hus då ingen hade tid att ta hand om det. Men men sådan är tiden saker försvinner och nya ting tillkommer. La till en låt igen också, det var en så söt video.




Kommentarer
Postat av: Hannah

vad härligt! :) hitta på ngt kul ikväll ? ja, visst är dom :D

Postat av: Hannah

Trevligt :D en kompis kommer över så ska vi kolla på ngt program om Xtina aguilera :D

2008-01-26 @ 19:32:41
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback