Måndag

Så nu har man klarat av ytterliggaren en måndag. Trodde jag skulle krevera när jag var på väg hem hade så mycket saker på mig. Packningen från hotellnatten plus en kasse med mat. Igår började vi våran hotellvistelse med att basta. Sedan åt vi en god middag som vi fick halva priset på :D. Efter det gjorde vi ett besök in i isbaren som var riktigt häftig, dock skulle jag inte vilja spendera en allt för långt tid där inne kaaaallt. Nedan är en bild på mig i den fina ponchon man får låna.
image31
Efter isbaren blev det te för mig och kaffe för Petra, dels för att få upp värmen. Efter det blev det tv och sova.
Imorse var det riktigt jobbigt att komma upp så där som det är på måndagar men det gick till slut. Vi åt  frukostbuffé vilket var trevligt. Sen bar det av till skolan och en dag som faktiskt gick hyfsat snabbt. Nu ska jag gå och göra lite mat ska försöka mig på makaronipudding för första gången får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilken drink blev det? och vad tyckte du om isbaren?

2010-07-17 @ 02:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback