Seg Sanna

Nu har jag inte skrivit på två veckor igen, det går inte så bra det här för mig. Men, men här kommer ett inlägg iaf. Blev sjuk förr förra tisdagen fick influensan med tillhörande feber mådde blää. Men det gick över ganska snabbt och ersattes av att jag fick jätteont i halsen vilket dagen därpå gick över i rinnsnuva och allmänt obehag. Sen dess har jag plågats av dunkande i örat som inte vill upphöra och jag verkar aldrig bli av med den här flunsan. Men jag ska väll utföra en exorcism eller något så att dem små virusen lämnar min kropp. Där emellan så har jag pluggat inför de två tentorna som jag skulle göra. Termo Dynamiken gick käpp rätt... och molekylär strukturen har jag på måndag och inför den känns det så där.  Skulle egentligen slutplugga inför den nu i helgen men mina planer verkar gå sämre och sämre när det kommer upp lockande sangria kvällar med spanjack polare och annat superi som lockar. Den här veckan så jobbar jag på stadshuset, sitter i receptionen. Fin miljö men lite jobbiga tider då man får börja sju ibland på morgonen. Måste gå upp kl fem hemma usch inte roligt men jag lever lite på övertröttheten från det. Så blev ganska pigg tillslut iaf. Har hunnit med att sitta ute på lunchen idag också och få lite sol. Ååååh så underbart vädret är men det blir bara kallare och kallare så vi får se om det blir snö en gång till eller inte. Nä nu ska man väll arbeta lite också :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback