Oväntad överraskning på morgonen

I går var jag hemma hos Anna på kvällen för att få se mitt Grey's Anatomy, mamma har nämligen kidnappat tvn på onsdagar för då ser hon Lost. Iaf så var jag där ganska länge, eller inte så jätte länge åkte väll hem vid elva. Var hemma runt kl tolv, gav Petra som hade varit ute och svirat skjuts hem från stan också. Sen var jag uppe en timme till när jag väl var hemma. Trodde ju att jag skulle vara ledig idag eftersom jag inte hade hört något från Manpower. Men mitt jobb är ju sånt att dem kan ringa på morgonen och kalla in en. Så kl halv sju imorse fick en lätt förvirrad och nyvaken Sanna ett samtal och nu sitter jag här på Ernst and Young och jobbar. Inte för att det är så hemskt jobbigt men var bra trött imorse sov hela vägen in på tunnelbanan. Ringde precis en britt som tackade för hjälpen med ett brilliant och excellent sånt får ju en på gott humör (sitter i växeln/receptionen). Bra också att tjäna lite pengar :D. När jag slutat jobba ska jag åka till KTH och gå på min spanska lektion i fyra timmar det kommer att bli sent det, men men har inte hört något från jobbet om imorgon så vi får se kanske får en ledig dag. Det finns alltid två viljor som sliter i en, den som tänker pengar och den som tänker ledigt aaaah.
Visste ni förresten att idag så är det vårdagjämning idag, den dag då dag och natt är exakt lika långa. Vi går alltså mot ljusare tider vilket man har märkt. Nu kan ju solen titta ut lite mer också så är lyckan fullständig.

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback