Glass och skor

Var ute på lunchen med min kollega Malin och gick runt lite på stan. Köpte ett par jättefins tygskor i ballerinaform på vagabond. Ska ta hem dem och prova utan strumpbyxor innan jag har bestämmer mig för om jag ska behålla dem. Sen efter det gick vi och köpte glass i gallerian, på stället som ligger precis innanför dörrarna som jag förstås inte kommer ihåg namnet på. Tycker de har jättegod glass speciellt vaniljglassen med choklad bitar i mmm.
Ikväll tänkte jag och Anna gå lite tidigare från spanskan för att träffa Ante och Sida och gå ut och äta buffé. Det ska bli trevligt och gott, man kan ju inte alltid vara duktig :P. Kommer ändå vara där nästan hela tiden, hoppas vi inte hade någon läxa bara för isf har jag inte gjort den :S.



(Kom just på att jag har glömt att betala min mobilräkning som skulle vara inne igår måste måste komma ihåg att betala ikväll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback