Äntligen Fredag

Igår blev det jättetrevligt vi var ca 10 stycken som gick ut och åt buffé. Alla beställde en stor buffé var som gick på 138 kr lite dyrt egentligen för min obefintliga ekonomi men men ibland måste man kosta på sig. Då ingick tre olika bufféer. En där man fick plocka rått kött och olika grönsaker som sedan en kock wokade åt en på plats. Den andra var en vanlig  asiatiskbuffé med friterad kyckling, jordnötssås indränkta spett och diverse nudelrätter. När jag hade proppat i mig så mycket som jag orkade från dessa två bord så gick jag vidare till den tredje och sista frukt- och glassbuffen. Definitivt den bästa :P. Sen var det dags att åka hela den långa vägen hem till Hässelby, men som tur var träffade jag en kompis Pilen som kom på vid Alvik och som åker till Vällingby så jag fick sällskap. Färden går ju alltid fortare när man har någon att snacka med och det blir roligare.
Ikväll så blir det korridorsfest hos en kompis, ska bli riktigt kul, hoppas det finns några godbitar där :P. Jag säger bara en sak äntligen fredag :D.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback