Valentine

Så var det Alla Hjärtans Dag hoppas ni har haft en underbar dag. Själv har jag ätit geléhjärtan till bristningsgränsen. Hade en massa på jobbet och sedan köpte jag till mamma och pappa på vägen hem för att visa min uppskattning. Dem är ju så snälla som tar hand om mig hela tiden och ger mig mat.
Ett ont öga går till Sl vars tunnelbana stod stilla när jag försökte åka hem med gröna linjen *morr*. Men det varade inte allt för länge.
Nu måste jag börja jobba på en mängd saker som jag har skjutit på, men missa inte
Men in trees som börjar på trean ikväll om ni nu är som jag och sitter hemma. Tror att det kan vara riktigt bra, får bara se om mamma låter mig se det hon vill nämligen se Kommissarie Poirot samtidigt och man kan inte titta på boxern samtidigt som på fyran. Det blir en tuff fight. Kram och puss på er alla från mig. :D


Pearls Before Swine
Ps. älskar serien som figuren ovan kommer ifrån Pearls before Swine finns på comics.com Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback