Hmm...

Before the Cut: Spears Was in Rehab

Hela den här helgen har varit riktigt lugn för min del har bara slappat hemma. Körde mamma och pappa till Uppsala igår, de skulle åka vikingarännet, hurtigt värre :P. Själv åkte jag sedan hem igen för att plugga. Vilket jag har gjort både i lördags och igår inför KS (kontroll skrivningen) som jag skrev idag. Den gick väll så där men bra med tanke på att jag inte har gått på föreläsningarna sedan efter jullovet.
Nu sitter jag på jobbet, Nordea idag på Regeringsgatan sju våningar upp med utsikt över hela staden. Verkligen jättefint här trivs jag bra :).
Ikväll ska jag ha syskon middag med brorsorna i Abrahamsberg. Det ska bli roligt men tror däremot att jag åker på handlandet :(. Kan nog tjat så att ena brorsan kommer och hjälper till iaf.
Dagen största skräll är ju Brittneys nya frisyr jag säger bara, hjälp! Själv tänkte jag nog klippa mig nu när jag har fått min lön på fredag, har lite pengar brist just nu, men det blir nog inte just det valet av frisyr. Men jag ska iaf klippa till axlarna står inte ut med mitt långa hår. Ha en bra dag puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback