Ledigt

Har haft mycket ledigt nu, så börjar komma in i ett riktigt avslappnat tillstånd. Har städat mitt rum idag känns riktigt skönt nu när det är rent överallt omkring :D.
Igår så var jag på fest hos en kompis i Vällingby och sov över där så kom inte hem ens för tio imorse. Så nu är man lite lagom trött. Brorsan ska hyra film med en kompis som dem ska se här, så det blir lite lagom aktivitet för ikväll. Fick mitt påskägg en dag för tidigt också eftersom båda brorsorna hade fått sina. Är inte hemma imorgon, fick ett sådant där gott ägg som är i helt choklad med chokladpraliner i mmmm.

image22


image23


image24

Äter en massa mat nu när det är lång helg kommer rulla fram när den är över. Köpte godis till påskkärringarna också men de kom inga så allt blev kvar, så då har man så klart ätit det hela dagen också. Men nu ska jag glo på Så ska det låta.
Ha en bra långfredag :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback