Hemma igen

Det verkar lugnt på mitt jobb den här veckan så jag får en massa fritid. Skönt för mig jobbigt för plånboken. Men ifs man måste få ha ledigt ibland också.
Började dagen halv tio med att kolla på Kameleonten på 6an, en av mina gamla favorit serier. Sen gav jag mig ut och sprang IGEN! Helt otroligt känner mig jätteduktig. Igår var jag och föräldrarna på Löplabet i Solna och jag fick sådana där gympaskor som ska passa mig speciellt. Fick springa på ett band och allt för att kolla om jag vinklade foten konstigt. Vilket jag gjorde, lite inåt, men det ska dem här fixa. Inte särskilt snygga men säkert bra.
Sedan ringde jag jobbet för att se hur det såg ut den här veckan och efter det så bestämde jag tid för en dejt :). Det var ett tag sen nu får se om jag kommer ihåg hur man gör :P. Spännande spännande. Ska väll springa runt på stan imorgon med Anna också och leta flygbiljetter. Så om någon har något bra tips för resebyråer som har bra priser till Sydamerika så vore jag jätteglad. 
Nu ska jag åka in till stan och se Min granne Totoro med brorsan och en något misstänksam pappa :P. 
Kanske tar en bild sen på mina nya inte allt för attraktiva gympaskor. 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback