Den toa skulle inte jag våga sitta på...

Läste på internet att det japanska toalettillverkande företaget Toto har problem med att deras toaletter fattar eld. Hittills har detta drabbat tre toalettägare. Jag var ju då tvungen så klart och gå in på internet och kolla in dessa ubermoderna toaletter som de tillverkar. Dem har helt sjuka funktioner och jag är tveksam till om jag skulle våga sätta min kära lilla bak på en av dessa. Vem vet dem kanske äter upp en :P. Med stänger som skjuts ut och spolar en med vatten i baken och parfym som döljer odörer. Dessa toaletter gör besöket till ett riktigt happening. Väntar bara på att dem skall sätta till en ljusshow och applåder när man är klar så ska jag definitivt skaffa en :P.  
Här är en länk till sidan där en av dessa toaletternas underverk beskrivs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback