Bio

Så nu har jag kommit hem från filmen den var lika söt och bra som jag trodde den skulle vara. Med sin beskärda del av gulliga skogsandar och andra väsen. Köpte godis på bion trots att det är svindyrt då jag upptäckte något skumt på SF sergel har dem plastpåsar istället för pappersgodispåsar, är det här något gammalt eller har jag helt enkelt missa något? Tyckte inte riktigt det gav samma känsla, men det är kul med något annorlunda förstås. Tyckte inte det var någon större skillnad på prasselskalan. Det kan förstås ha berott på att jag köpte en massa godis med papper som sedan prasslade så fort jag försökte komma åt det andra godiset :P.

image18

Aja iaf här är den utlovade bilden på mina gympaskor också:
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback