Dykning

Kom tillbaks från dykningen för en halvtimme sedan. Det gick hyfsat bra tills jag skulle ta av mig masken för ögon och näsa medan jag hade regulatorn i munnen. Kunde inte för allt i världen andas med bara munnen. Men jag tog med mig min snorkel hem så jag ska öva i handfatet på att andas med bara munnen och inte med näsan. Får se hur det går :P tror att det kommer ordna sig. Har svalt typ fem liter klorbassäng vatten ueeek, är allt jag har att säga. Sitter nu och äter kanelknäcke, försöker ¨få något annat än klor smak i munnen, plus att kanelknäcke är väldig gott :D.
Men nu ska jag gå och sussa innan jag somnar och dreglar på tangentbordet....

Här kommer en länk till en
gammal man  (97 år) som har lagt ut sina första filmer på You Tube. Det är så gulligt och roligt att se någon i hans ålder ägna sig åt sånt som man brukar endas tänka att ungdomar gör blev jätteglad av att se honom.


Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback